Sunday, February 28, 2010

Random Pics

Deket kosan gue di gang sawo baru saja dibuka sebuah tempat nongkrong kecil bernama TKW. Lupa kepanjangannya apa, nanti dicari lagi deh. Satu kavling kecil itu diisi oleh berbagai macam penjual makanan yang berbeda; masakan Manado, sushi, siomay, dan lainnya. Ada satu menu berbentuk hati yang paling menarik mata saya. Mari kita lihat bersama.



Yea....reaksi saya dan teman saya Randu adalah "........". Bagus sekali kreatif! Hahahah. Akan saya coba dengan warung mama saya kelak.

Random: You know this amazing So You Think You Can Dance Canada season 2 third winner, Jayme Rae Dailey? Found her on facebook, and wrote this on her wall.

And she replied!! Dang, it wasn't exactly a reply, she was just lifting her thumb *eh*, but I still feel as excited as ever. Shes's the most amazing dancer, very captivating on stage, and every girl just wanna be her. Heart you so much, Jayme Rae (and this is the part where I'd beg and MAY sound like a psycho), would you please come to Indonesia? I'll show around and my mother will cook her best recipes for you. Xoxo, Hanny from Indonesia.

Godspeed.

No comments: